• Inici
  • Serveis
  • Tràmits electrònics

Tràmits electrònics

L'e-TRAM és el mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet integrat a la plataforma del Consorci AOC. L'e-TRAM fa possible que els ciutadans des de qualsevollloc i en qualsevol moment puguin: accedir a la informació necessària sobre tràmits locals, iniciar i formalitzar qualsevol sol·licitud i consultar l'estat i el contingut del seus tràmits.

A través d'aquests links accedireu a la plataforma per a realitzar els tràmits i gestions oferts des de l'oficina d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Sant Quirze Safaja. Tramitareu amb totes les garanties de seguretat.

ATENCIÓ A LA CIUTADANIA

Instància genèrica

Cita amb càrrec electe o tècnic municipal

Queixes i suggeriments

CENTRES EDUCATIUS

Inscripció a escoles bressol municipals

HISENDA, IMPOSTOS, TAXES I PREUS PÚBLICS (requereixen certificat digital)

Certificat de pagament d'un tribut municipal

Domiciliació de tributs, taxes i preus públics

PADRÓ D'HABITANTS(requereixen certificat digital)

Volant d'empadronament actual

Volant de convivència actual

URBANISME, ACTIVITATS I MEDI AMBIENT(els dos primers requereixen certificat digital)

Denúncia de disciplina urbanística

Devolució de la fiança per obres

Sol·licitud d'obres subjectes al règim de comunicació prèvia

VIA PÚBLICA

Manteniment de contenidors

 pdf Ordenança Municipal de Regulació de l'Administració Electrònica

 

SERVEI PROVEÏDORS

Factura electrònica

 pdf Manual d'usuari de la bústia de lliurament

El codi DIR (Codi de Centre Administratiu) de l'Ajuntament de Sant Quirze Safaja és el següent: L01082397

 

SEU ELECTRÒNICA DE L'AJUNTAMENT DE SANT QUIRZE SAFAJA

Seu electrònica

 

PER CONSULTAR ELS TRÀMITS

Aquest és un link que us permetrà conèixer pas a pas l'evolució del vostre tràmit i tots els procediments que s'estan portant a terme. És imprescindible que tingueu la signatura elèctrònica o certificat de signatura digital per poder identificar-vos. Com ja us hem informat, si no teniu signatura electrònica podeu sol·licitar-la a l'Ajuntament de Moià i en poc menys de 10 minuts us el tindran a punt. 

Consulta els teus tràmits

 

VALIDADOR DE DOCUMENTS

Validador de documents

 

NOTIFICACIONS ELECTRÒNIQUES

L'e-NOTUM és un servei que permet realitzar notificacions d'actes administratius (resolucions, decrets, etc) per mitjans electrònics, amb totes les garanties jurídiques que estableix la normativa vigent.

Accedeix a les notificacions electròniques

 pdf Document d'autorització per a rebre notificacions electròniques