• Inici
  • Ajuntament
  • L'Alcaldessa

L'Alcaldessa

BENVINGUTS A SANT QUIRZE SAFAJA

Alcaldessa de Sant Quirze Safaja, Sra. Anna Guixà
Alcaldessa de Sant Quirze Safaja, Sra. Anna Guixà 

El dia a dia ens deixa immers en una rutina que moltes vegades ens encasella i no ens deixa sortir d’allò que estem acostumats a fer. El mateix ens passa amb els pensaments que podem tenir sobre alguna cosa, i d’això en volia parlar en aquesta editorial.

D’ajuntaments arreu de Catalunya n’hi ha de tota mena i el nostre no té per què ser el millor, però si que ens agradaria que ho fos per tots i cadascun dels nostres ciutadans.

Ha de ser el millor perquè escolta a la seva gent, perquè respòn a allò que es demana amb el temps just i adequat, perquè facilita els tràmits i les gestions que requereix el ciutadà, perquè actua tal i com ells ho haurien fet, perquè
fa complir les normes i obligacions a tothom per igual, perquè... en definitiva, un ajuntament ha de complir amb tot
allò que se li demana.

I així ens agradaria pensar que ho estem fent o, al menys, que estem fent camí perquè així sigui. Quan entres a formar part d’un Ajuntament heredes moltes coses de les quals pots o no compartir, però has d’acceptar-les i ferhi front, sense obstaculitzar-te ni entrebancar-te. Sempre mirant endavant.

Ens agrada pensar que en aquest gairebé any que portem al govern hem sabut canviar el tarannà cap a un d’obert i proactiu, que acull i reacciona, on tothom hi té cabuda independentment dels seus pensaments... perquè el món és ric quan hi ha diversitat d’opinions i es forja un gran poble quan la opinió de tots ha prevalgut.

L’Ajuntament de Sant Quirze està format per dos grups polítics els quals de forma conjunta intentem arribar a acords a tot allò rellevant que afecta al nostre municipi. Les discrepàncies està clar que sempre hi son, però es tracta d’un estira i arronsa continu que ens permeti tirar endavant amb projectes comuns.

El poble està format per pensaments i ideologies diferents però l’enginy del govern actual és saber interactuar amb cada un d’ells i crear un projecte que sigui compartit per tots i de forma equitativa per cada un dels àmbits: educatiu, comercial, empresarial, medi ambiental, etc...

El dia a dia d’un ajuntament no és fàcil, diria que gens fàcil. Però a la vida no hi ha res impossible i, per tant, l’equip de govern actual estem engrescats a seguir tirant endavant d’aquest gran vaixell que ens porta rumb a un Sant Quirze millor. Engrescats perquè sabem que comptem amb el suport de molta gent que ens tiba i ens apreta, de gent que ens recolza i ens dóna suport i també de gent que ens critica,... perquè en la bona crítica també hi ha les oportunitats de millora.

Arriben els mesos de més activitat cultural al nostre municipi i l’encarem amb l’abastament d’aigua a tot el municipi ja solventat, amb un projecte d’enllumenat ja gairebé a punt de sortir del forn, amb les prioritats dels macroprojectes pels propers 4 anys ja definits i amb molts petits projectes encetats. Així que orgullosos de la feina que hem fet i amb energia per afrontar tota la que ens queda quan mirem endavant.

Animem a tothom a participar de les festes que ens venen, a participar als plens municipals ja que sempre és una oportunitat única per debatre els temes que considereu necessaris amb tot el Consistori Municipal... us animem a per part activa del municipi perquè junts farem possible un gran Sant Quirze. D’això n’estic plenament segura!

 

AGENDA DE L'ALCALDESSA

GENER:

Muntatge Cavalcada Reis - lu., 4 de ene. 17:00 – 21:00 / Atenció ciutadana - 18:00 – 19:30

Muntatge Cavalcada Reis - ma., 5 de ene. 9:00 – 13:30 / Cavalcada de Reis - 17:00 – 21:00

Reunió amb Direcció Llar d'Infants - vi., 8 de ene. 10:00 – 11:00 / Despatx regidories - 11:00 – 13:00 / Junta de Govern Local - 13:00 – 15:00 / Ple ordinari - 19:00 – 21:30

Atenció ciutadana - lu., 11 de ene. 11:00 – 12:30

Reunió de treball amb secretaria - ma., 12 de ene. 15:15 – 18:30

Millora serveis informàtics - mi., 13 de ene. 9:00 – 10:00 / Atenció ciutadana - 11:00 – 12:00 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Junta de Govern Local - vi., 15 de ene. 13:00 – 15:00

Atenció citadana - lu., 18 de ene. 12:00 – 13:00 / Atenció personal Consultori mèdic - 13:00 – 14:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 19 de ene. 15:15 – 18:30 / Sessió Xarxa Governs Locals Diputació - 17:00 – 19:30

Traspàs serveis Consell Comarcal Vallès Oriental - mi., 20 de ene. 9:30 – 13:30 / Dinar amb Presidenta Dipu BCN i alcaldes Vallès Oriental - 14:30 – 16:30

Entrevistes selecció personal - ju., 21 de ene. 9:00 – 9:30 / Atenció ciutadana - 12:30 – 13:30 / Reunió personal neteja escola - 18:00 – 19:30

Entrevistes selecció de personal - vi., 22 de ene. 9:00 – 9:30 / Entrevistes selecció de personal - 9:30 – 10:00 / Entrevistes selecció de personal - 10:00 – 10:30 / Atenció ciutadana - 10:30 – 12:00 / Junta de Govern Local - 13:00 – 15:00

Dinar organitzadors Sant Antoni Abad - sá., 23 de ene. 13:00 – 17:00

Entrevistes selecció de personal - lu., 25 de ene. 9:00 – 9:30 / Atenció ciutadana - 10:00 – 11:00 / Entrevista servei de neteja - 11:30 – 12:30 / Atenció ciutadana - 12:30 – 13:30 / Entrevista servei de neteja - 15:00 – 16:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 26 de ene. 15:15 – 18:30

Despatx amb secretaria - mi., 27 de ene. 14:00 – 15:00

Atenció ciutadana ju., 28 de ene. 10:00 – 11:00 / Reunió treball personal pràctiques - 12:00 – 13:00

Junta de Govern Local - vi., 29 de ene. 13:00 – 15:00

FEBRER:

Atenció ciutadana - lu., 1 de feb. 9:00 – 10:00 / Visita SOREA - 11:00 – 13:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 2 de feb. 15:15 – 18:30

Atenció ciutadana - mi., 3 de feb. 8:30 – 9:00 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Reunió servei recollida animals SQS - vi., 5 de feb. 9:00 – 9:30 / Reunió amb Direcció Llar d'Infants - 10:00 – 11:00 / Junta de Govern Local - 13:00 – 15:00

Atenció ciutadana - lu., 8 de feb. 10:30 – 11:30

Reunió de treball amb secretaria - ma., 9 de feb. 15:15 – 18:30 / Servei neteja escola - 18:30 – 19:30

Atenció ciutadana - mi., 10 de feb. 12:00 – 13:00 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00 / Reunió personal intern - 15:00 – 16:30

Junta de Govern Local - vi., 12 de feb. 13:00 – 15:00

Reunió per servei internet SQS - lu., 15 de feb. 10:00 – 11:00 / Reunió Consell Comarcal - Pressupost 2016 - 18:30 – 21:00

Reunió Departament Medi Ambient Generalitat - ma., 16 de feb. 10:00 – 11:00 / Reunió ACA - 12:00 – 13:30 / Reunió de treball amb secretaria - 15:15 – 18:30

Reunió d'alcaldes - mi., 17 de feb. 10:00 – 11:00 / Reunió amb Agents Rurals - 11:00 – 12:00 / Reunió treball tècnics - 12:00 – 13:00 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Reunió noves propostes APP - vi., 19 de feb. 9:00 – 10:00 / Reunió empresa de serveis - 10:00 – 11:00 / Atenció regidors ISQS - 11:00 – 11:30 / Junta de Govern Local - 13:00 – 15:00

Reunió serveis socials - lu., 22 de feb. 12:00 – 13:30

Reunió de treball amb secretaria - ma., 23 de feb. 15:15 – 18:30

Despatx amb secretaria - mi., 24 de feb. 14:00 – 15:00

Reunió d'alcaldes - ju., 25 de feb. 11:00 – 12:30 / Dinar d'alcaldes ACM - 13:00 – 16:00 / Sessió Serveis Socials - 18:30 – 20:00

Atenció ciutadana - vi., 26 de feb. 10:00 – 11:00 / Junta de Govern Local - 13:00 – 15:00 / Atenció ciutadana - 15:30 – 16:00 

Reunió servei internet SQS - lu., 29 de feb. 9:00 – 10:30 / Atenció ciutadana - 10:30 – 11:30 / Millora serveis informàtics - 12:00 – 13:30

MARÇ:
Reunió de treball amb secretaria - ma., 1 de mar. 15:15 – 18:30

Atenció ciutadana - mi., 2 de mar. 11:00 – 11:30 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Atenció ciutadana - ju., 3 de mar. 9:00 – 10:30 / Atenció ciutadana - 10:30 – 11:30

Reunió amb Direcció Llar d'Infants - vi., 4 de mar. 10:00 – 11:00 / Junta de Govern Local - 13:00 – 15:00 / Ple ordinari - 19:00 – 21:00

Reunió amb comissió d'urbanisme - lu., 7 de mar. 10:00 – 11:30

Reunió de treball amb secretaria - ma., 8 de mar. 15:15 – 18:30 / Entrevista Alcaldesses Canal Taronja - 15:45 – 17:15

Despatx amb secretaria - mi., 9 de mar. 14:00 – 15:00

Reunió projecte LEADER - ju., 10 de mar. 9:00 – 10:00 / Notaria Caldes de Montbui - 12:00 – 13:00

Junta de Govern Local - vi., 11 de mar. 13:00 – 15:00

Reunió serveis socials - lu., 14 de mar. 9:00 – 10:00 / Reunió empresa de serveis - 11:30 – 12:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 15 de mar. 15:15 – 18:30

Mesa enllumenat - mi., 16 de mar. 8:30 – 10:00 / Ple Extraordinari Urgent - 10:00 – 11:00 / Reunió serveis telefonia i internet - 11:00 – 12:30 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00 / Jornada de portes obertes escola - 15:00 – 16:30

Junta de Govern Local - vi., 18 de mar. 13:00 – 15:00

Reunió serveis aigua - lu., 21 de mar. 10:00 – 11:00 / Reunió Tresoreria - 16:00 – 19:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 22 de mar. 15:15 – 18:30

Atenció ciutadana - mi., 23 de mar. 9:00 – 9:30 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Junta de Govern Local - vi., 25 de mar. 13:00 – 15:00

Atenció ciutadana - lu., 28 de mar. 12:00 – 13:30

Atenció ciutadana - ma., 29 de mar. 10:00 – 10:30 / Reunió de treball amb secretaria - 16:15 – 19:30

Despatx amb secretaria - mi., 30 de mar. 15:00 – 16:00

ABRIL:

Reunió amb Direcció Llar d'Infants - vi., 1 de abr. 11:00 – 12:00 / Junta de Govern Local - 14:00 – 16:00

AJUNTAMENT OBERT - sá., 2 de abr. 10:00 – 11:00

Aplec de SQS - do., 3 de abr. 18:30 – 22:00

Gestió Serveis Socials - lu., 4 de abr. 9:00 – 10:30 / Visita possible desplegament internet SQS - 10:30 – 12:30 / Despatx amb serveis tècnics - 15:00 – 16:00
Inspecció Obres pou del Faig - 16:00 – 17:30

Reunió de treball amb secretaria - ma., 5 de abr. 16:15 – 19:30

Millores informàtiques Ajuntament - mi., 6 de abr. 10:00 – 11:00 / Atenció ciutadana - 12:00 – 13:00 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Junta de Govern Local - vi., 8 de abr. 14:00 – 16:00

Jornada de portes obertes Llar d'Infants - sá., 9 de abr. 12:00 – 14:30

Despatx amb serveis tècnics - lu., 11 de abr. 15:00 – 16:00

Reunió amb direcció OGAU - ma., 12 de abr. 10:30 – 12:30 / Reunió de treball amb secretaria - 16:15 – 19:30

Atenció ciutadana - mi., 13 de abr. 10:00 – 11:00 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Atenció ciutadana - vi., 15 de abr. 10:00 – 11:00 / Junta de Govern Local - 14:00 – 16:00

Atenció ciutadana - lu., 18 de abr. 11:00 – 12:00 / Visita Aj. Sant Llorenç d'Hortons - projecte eSET - 12:00 – 13:30 / Consorci de Residus del Vallès Oriental - 13:30 – 14:30 / Despatx amb serveis tècnics - 15:00 – 16:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 19 de abr. 16:15 – 19:30

Atenció ciutadana - mi., 20 de abr. 12:30 – 13:30 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Reunió serveis socials - ju., 21 de abr. 18:00 – 20:30

Junta de Govern Local - vi., 22 de abr. 14:00 – 16:00

Actes protocol Sant Jordi - sá., 23 de abr. 10:00 – 15:00 / Acte 1 any de comarca - 19:00 – 21:30

Atenció ciutadana - lu., 25 de abr. 11:00 – 12:00 / Atenció ciutadana - 14:00 – 15:00 / Despatx amb serveis tècnics - 15:00 – 16:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 26 de abr. 16:15 – 19:30 

Reunió Consell Comarcal Vallès Oriental - Serveis Socials - mi., 27 de abr. 11:00 – 12:30 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Atenció ciutadana - vi., 29 de abr. 10:00 – 11:30 / Junta de Govern Local - 14:00 – 16:00

Reunió de treball amb col•lectiu urbanització - sá., 30 de abr. 13:00 – 14:30

MAIG:

Reunió Dip Barcelona - Casa del poble (subvenció) - lu., 2 de may. 11:00 – 12:00 / Empresa microfonia per CC - 12:00 – 13:00 / Despatx amb serveis tècnics - 15:00 – 16:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 3 de may. 16:15 – 19:30 / Reunió turisme - Consorci del Moianès - 20:00 – 21:30

Reunió llar d'infants - mi., 4 de may. 10:00 – 11:00 / Atenció ciutadana - 11:00 – 12:00 / Atenció ciutadana - 12:00 – 13:00 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Reunió amb Direcció Llar d'Infants - vi., 6 de may. 11:00 – 12:00 / Serveis Territorials Ensenyament (Manresa) - 11:00 – 12:30 / Junta de Govern Local - 14:00 – 16:00 / Ple ordinari - 20:00 – 22:00

AJUNTAMENT OBERT - sá., 7 de may. 10:00 – 11:00 / Reunió Festa Major - 20:00 – 22:30

Atenció ciutadana - lu., 9 de may. 10:00 – 11:00 / Atenció ciutadana - 12:00 – 12:30 / Despatx amb serveis tècnics - 15:00 – 16:00 / Junta General Consorci del Moianès - 20:00 – 21:00 / Assemblea Alcaldes Moianès - 21:00 – 23:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 10 de may. 16:15 – 19:30

Atenció ciutadana - mi., 11 de may. 11:30 – 12:30 / Inauguració camí fluvial - 13:00 – 14:00 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00 / Dept. Territori Generalitat (Barcelona) - 19:00 – 20:00

Pla zonal de camins del Moianès - ju., 12 de may. 19:30 – 21:00

Junta de Govern Local - vi., 13 de may. 14:00 – 16:00 / Pla Actuació Mandat Diputació BCN - 14:00 – 16:30

Despatx amb serveis tècnics - lu., 16 de may. 15:00 – 16:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 17 de may. 16:15 – 19:30 / Atenció ciutadana - 16:30 – 17:30 / Reunió veïns urbanització - 19:00 – 21:00

Atenció ciutadana - mi., 18 de may. 11:00 – 12:00 / Atenció ciutadana - 13:00 – 14:00 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

ACA - ju., 19 de may. 10:00 – 11:00 / Serveis Territorials Ensenyament (SQS) - 14:00 – 15:30 / Signatura Obres Pou del Faig - 16:00 – 17:30 / AMPA SQS - 18:30 – 20:15

Mesa concertació enllumenat - vi., 20 de may. 13:00 – 14:00 / Junta de Govern Local - 14:00 – 16:00

Jornada mèdica - sá., 21 de may. 12:00 – 13:30

Concurs amateur de pintura ràpida - do., 22 de may. 9:00 – 15:00

Diputació - servei carreteres - lu., 23 de may. 11:00 – 12:00 / Inspecció llar d'infants - 12:00 – 13:00 / Reunió empresa SQS - 14:00 – 15:30 / Despatx amb serveis tècnics - 15:00 – 16:00 / Grup de dones SQS - 17:00 – 18:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 24 de may. 16:15 – 19:30

Escola del Música del Moianès - mi., 25 de may. 11:00 – 12:00 / Despatx amb secretaria - 14:00 – 15:00

Atenció ciutadana - ju., 26 de may. 16:00 – 17:00 / Atenció ciutadana - 17:00 – 18:00 / Atenció ciutadana - empresa neteja - 18:30 – 19:30

Junta de Govern Local - vi., 27 de may. 14:00 – 16:00 / Reunió Festa Major - 20:00 – 22:00

Mesa de concertació enllumenat - lu., 30 de may. 13:00 – 14:00 / Ple Municipal eleccions 26J - 14:00 – 14:30 / Despatx amb serveis tècnics - 15:00 – 16:00

Reunió de treball amb secretaria - ma., 31 de may. 16:15 – 19:30 / Atenció ciutadana - 19:00 – 20:00

JUNY

Reunió habitatge i benestar social – dc 1 de juny - 9.00h – 11h / Empresa estudi servei de residus – 11.00h – 12.00h / Trobada amb Diputació per potencialitats culturals de la comarca, centrat en SQS – 12.00h – 13.00h

Atenció ciutadana – dj 2 de juny de 2016 – 9:00h – 10:00h / Reunió amb Diputació per expedients llicència ambiental – 10.30h – 11.30h

Reunió de treball amb secretaria - dv 3 de juny de 2016 – 10:00h – 11:00h / Junta de Govern Local – 13:00h – 15:00h

AJUNTAMENT OBERT – dss 4 de juny de 2016 - 10:00 – 13:00

Presentació programa servei a les persones – dll 6 de juny de 2016 – 9:00h – 11.00h / Advocat temes SQS – 11:00 – 12:00h / Despatx amb serveis tècnics – 15:00 – 16:00h

Meses de concertació amb Diputació – dc 8 de juny de 2016 – 18.15h – 19h

Atenció ciutadana – div 10 de juny de 2016 – 11.30h – 12:00h / Visita Puig d’Olena amb Serveis Socials – 13:00h – 15:30h

Atenció ciutadana – dll 13 de juny de 2016 – 9.30h – 10.30h / Atenció ciutadana – 10:30h – 11.30h / Reunió amb llar d’infants – 12:00h – 13:00h / Despatx amb serveis tècnics – 15:00h – 16:00h

Trobada amb veïns – dm 14 de juny – 15.15h – 17:00h / Despatx amb assessor secretaria – 17:00 – 18.15h / Trobada amb empresa RRHH – 18:15h – 19:00h

Inauguració de la pedra i actes de Sant Quirze i Santa Julita – dj 16 de juny de 2016 – 9:00h – 17:00h

Despatx amb secretaria – dv 17 de juny de 2016 – 9:30h – 10:30h / Empresa serveis informàtics – 11:00h – 12:00h / Junta de Govern Local – 13:00h – 15:00h

Atenció ciutadana – dll 20 de juny de 2016 – 9.00h – 10.30h / Atenció ciutadana – 10:30h – 11.30h / Atenció ciutadana – 12:00h – 13:00h / Despatx amb serveis tècnics –15:00h – 16:00h

Despatx amb assessor secretaria – dm 21 de juny de 2016 – 15:00h – 17:00h / Festa desè aniversari escola SQS - 17.30h – 20.30h

Atenció ciutadana – dc 22 de juny de 2016 – 10:00h – 11:00h / Atenció ciutadana 12:00h – 13:00h / Servei Català de la Salut – 13:00h – 14:00h / Despatx amb secretaria – 14:15h – 15:30h

Treball revetlla de Sant Joan – dj 23 de juny de 2016 – 9:00h – 14:00h / Revetlla de Sant Joan – 19:00 – 23:30h

Eleccions Corts Espanyoles – dg 26 de juny de 2016 – 8:00h a 21:30h / Comissió d’estudi i transparència – 18:00h – 19:30h

Atenció ciutadana – dll 27 de juny de 2016 – 10.00h – 10.30h / Atenció ciutadana – 11:30h – 12.30h / Trobada amb direcció llar d’infants – 12:30h – 13:30h / Despatx amb serveis tècnics – 15:00h – 16:00h

Projecte enllumenat SQS – dm 28 de juny de 2016 – 9:00h – 10:00h / Despatx amb assessor secretaria – 15:00h – 18:00h

Pla protecció caminada SQS – dc 29 de juny de 2016 – 13:30h-14:30h / Despatx amb secretaria – 14:30h – 15:30h

JULIOL

Atenció ciutadana -dv 1 de juliol de 2016 – 10:30h – 12:30h / Junta de govern local 13:00h – 15:00h / Despatx amb secretaria – 17:00h – 18:00h / Ple ordinari – 19:00h – 21:30h

Despatx amb serveis tècnics – dll 18 de juliol de 2016 – 10.30h – 11:30h / Visita tècnics - 12:30 – 13:30h / Junta de Govern local 13:30h – 15:30h / Entrevista advocada – 16:00h – 17:00h / Atenció ciutadana – 16:15h – 17:30h

Projecte fibra òptica SQS – dc 20 de juliol de 2016 – 10:00h – 11:00h / Atenciño ciutadana – 11:30h – 12:30h / Trobada amb direcció llar d’infants 13:00 – 14:00h

Reunió Raid Verd i Festa Major – dj 21 de juliol de 2016 – 21:00h – 23:00h

Acte inauguració pou del Faig – dv 22 de juliol de 2016 – 9:00h – 13:00h / Entrevista secretaria 13:00 – 14:30h / Trobada regidors – 14.30h – 15:30h

Reunió Raid Verd – dg 24 de juliol de 2016 – 19:00h – 20:30h

Despatx amb serveis tècnics – dll 25 de juliol de 2016 – 10.30h – 11:30h / Atenció ciutadana – 12:00h – 13:00h / Despatx secretaria 13:30 – 15:00h / Projecte serveis socials municipis ex-vallès 18.30h – 19h / Projectes al Moianès 19:00h – 22:00h

Organització Festa Major SQS – dm 26 de juliol de 2016 – 9:00h – 14:00h

Reunió amb Consell Comarcal Vallès Oriental – dc 27 de juliol de 2016 – 9:00h – 10:30h / Atenció ciutadana 12:00h- 13:00h

Despatx amb llar d’infants – dj 28 de juliol de 2016 – 9:00h – 10:00h / Comissió regidors Corporació – 17:00 – 19:00h

Festa Major de Sant Quirze Safaja: dv 29, dss 30 i dg 31 de juliol. Tot el dia.