CRONICA DEL PLE EXTRAORDINARI DEL DIA 26 DE JULIOL DE 2019

L’ordre del dia va tractar diversos punts dels quals destaquen, proposta d’acord d’aprovació del projecte tècnic per a la esmena de deficiències de l’enllumenat públic,  d’aprovació del calendari de festes locals per a l’any 2020, d’estimar parcialment les al·legacions formulades per Sorea i la imposició d’una penalitat per incompliment en el termini d’execució de les obres de millora del sanejament del Camí del Molí Vell i Passant de Caldes, l’aprovació de preus contradictoris de les obres de millora del sanejament del Camí del Molí Vell i Passant de Caldes, la certificació de l’obra de millora del sanejament del Camí del Molí Vell i Passant de Caldes i l’acord d’aprovació de la modificació de crèdit per incorporació de romanent.

El Ple va començar amb l’aprovació de l’acte de la sessió anterior, amb quatre vots a favor i dues abstencions.

El segon punt es va aprovar, amb quatre vots a favor i dues abstencions, el projecte tècnic per a l’esmena de deficiències de l’enllumenat públic, com a document genèric de les actuacions que cal portar a terme a l’enllumenat.

En el punt número tres, s’aprova per unanimitat el calendari de festes locals per a l’any 2020, que correspondran al 17 de gener i el 16 de juny.

El quart punt, aprova per unanimitat, l’estimació parcial de les al·legacions formulades per Sorea i la imposició d’una penalitat per incompliment en el termini d’execució de les obres de millora del sanejament del Camí del Molí Vell i Passant de Caldes.

En el cinquè punt, s’aprova amb quatre vots a favor i dues abstencions, l’aprovació de preus contradictoris de les obres de millora del Sanejament del Camí del Molí Vell i Passant de Caldes, i el sisè punt s’aprova amb quatre vots a favor i dues abstencions,  la certificació 2A de l’obra de millora del sanejament del Camí Vell i Passant de Caldes.

El punt número set, aprova per unanimitat la modificació de crèdit per incorporació de romanent, per a la realització de dues actuacions financerament sostenibles.

Finalment la Sra. Presidenta dóna per acabada la sessió.

CRONICA DEL PLE EXTRAORDINARI D’ORGANITZACIO DEL DIA 21 DE JUNY DE 2019

Assistència dels 5 regidors de Junts x Catalunya. S'excusa assistència dels 2 regidors de Independents per SQS - CP.

L’ordre del dia va tractar diversos punts els quals es detallen a continuació:

  • El Ple va començar amb l’aprovació per unanimitat de l’acte de la sessió anterior.
  • El segon punt va ser aprovar el règim de les sessions plenàries ordinàries i de la Comissió d’estudi i transparència, amb caràcter bimensual,
  • El tercer punt va ser la creació de la Junta de Govern Local i el seu règim de competències, s’aprova per unanimitat la proposta d’acord.
  • En el quart punt es dóna compte al ple de la resolució d’alcaldia referent a la delegació de competències (cartipàs).
  • En el cinquè punt es dóna compte de la resolució d’Alcaldia de nomenament dels tinents d’Alcalde de l’Ajuntament.
  • En el punt número sis, es fa la proposta d’acord de nomenament de qui seran els representants de la corporació, en els diferents òrgans supramunicipals, com el Consorci de Residus del Vallès Oriental, el Consorci de Defensa del Riu del Besòs, del Consoci del Moianès, de l’Associació pel Desenvolupament Rural de la Catalunya Central, el Consorci Localret i la Corporació al consell Territorial de la Propietat Immobiliària.
  • El punt número set s’aprova per unanimitat, qui seran els membres de la Comissió Especial de Comptes.
  • En el vuitè punt es presenta la proposta d’acord per a la creació dels Grups Municipals i qui seran els seus portaveus i suplents.
  • En el punt número nou, s’aprova per unanimitat quines seran les atribucions de les dedicacions parcials i la fixació dels imports de les assistències a les sessions dels òrgans col·legiats.
Finalment la sra. Presidenta dóna per acabada la sessió.

CRONICA DEL PLE EXTRAORDINARI DE CONSTITUCIO DE LA NOVA CORPORACIO DEL 15 DE JUNY DE 2019

L’ordre del dia va tractar diversos punts dels quals destaquen:

  • la constitució de la mesa d’edat,
  • acreditació dels regidors electes,
  • prestació de jurament o promesa del càrrec
  • i l’elecció de l’Alcaldessa.

El Ple va començar amb la constitució de la Mesa d’edat, formada per la Sra. Montserrat Meló i Martínez i el Sr. Aitor Guiteras Soldevila, actuant com a Presidenta i Vice-President de la Mesa d’edat.

El segon punt va ser l’acreditació dels Regidors/es electes davant la Mesa d’edat i la comprovació de les credencials, expedides per la Junta Electoral de Zona.

El tercer punt va ser la prestació de jurament o promesa del càrrec de Regidor/a, que van realitzar tots els Regidors/es de la Corporació davant la secretària.

En el quart punt es va realitzar l’elecció de l’Alcaldessa, quedant proclamada Alcaldessa la Sra. Anna Guixà i Fisas, per 5 vots a favor i 2 abstencions, qui va acceptar i jurar el càrrec.

Finalment l'Alcaldessa va prendre la paraula i va dirigir un discurs als regidors de la Corporació i al públic assistent i els va emplaçar a assistir a la primera sessió del Ple municipal on es proposarà l'aprovació del cartipàs municipal.


Discurs d'investidura de l'alcaldessa

Constitució del nou Consistori Municipal

🙋‍♀ T'animem a que ens acompanyis aquest dissabte a la *Constitució del nou Consistori Municipal i l'elecció de l'alcaldessa*

Aquest dissabte 15 de juny a les 13h a la Plaça de l'Ajuntament

Sonometries a SQS per catalogar el municipi d'especial protecció acústica

👂Avui hem col·locat 5 sonòmetres a diferents indrets de Sant Quirze Safaja per tal d'avaluar durant una setmana la conatminació acústica de l'entorn. La setmana vinent els canviarem de lloc per analitzar 5 punts més.

Objectiu: conèixer la contaminació acústica del municipi amb l'objectiu de catalogar el municipi d'especial contaminació acústica.

(No feu molt soroll aquesta setmana! 🤫)

Butlletí digital

Horaris d'atenció al públic

  • De dilluns a divendres de les 9:00h a les 13:30h
  • Dilluns també a la tarda de les 16h a les 18.30h.

Tens algun dubte?

Som aquí per ajudar.